2013

2014-01-13 | 08:09:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag. Började jobba på två jobb inom områden där jag aldrig varit förut. Gjorde något som jag aldrig hade trott att jag skulle göra.

Hur har ditt 2013 varit?
Väldigt upp och ner. 3/4 ner och 1/4 upp. Den där fjärdedelen som vart uppåt var riktigt uppåt.

Blev du kär i år?
Ja, tror jag hittade min livs kärlek.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
31 december.

Vad är din största framgång 2013?
Hittade kärleken.

Bästa köpet?
Massagen till min häst.

Vad spenderade du mest pengar på?
Min häst.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det finns en viss person som gör mig lycklig när alla andra gör mig olycklig.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Avicii - Wake me up

Vem har du umgåtts med mest?
Fredrik

Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja

Vart reste du under 2013?
Har bara varit inom Sveriges gränser, och enda ställena jag åkt till (mer än över dagen) vart Göteborg och Karlshamn.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Jag vill slippa känna mig otillräcklig, svag och oälskad. Jag saknar känslan av att vara omtyckt och viktig som jag inte gjorde en stor del av förra året. Jag vill hitta vänner som är vänner på riktigt och som står bakom mig i alla lägen.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag drack, sa hejdå till en då viktig person och fick avsluta kvällen i den bästa famnen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Om folk hade förstått att jag känner lika mycket som alla andra, förstått att jag också bli ledsen.

Vem saknade du?
Jennifer. Har nog aldrig saknat en vän så mycket som jag har saknat henne.

De bästa nya människorna du träffade?
Tobias!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Stå på dig! Slå dig upp dit du förtjänar att vara. Låt inte andra trycka ner dig. Lär dig att klara dig själv, du behöver det. Ändra det du inte tycker om och våga att satsa för att komma dit du vill. Glöm inte bort att du är värd mycket mer än du tror. Älska mycket och släpp inte in människor som i slutändan bara gör dig ledsen. Hoppas inte på det omöjliga när det gäller vänner och glöm inte bort vem du är.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback