28.11.15

2015-11-28 | 23:32:20 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen. 
Har spenderat min kväll i en annans lägenhet, som barnvakt. Nu sover både barn, hund och Fidde. Föräldrarna är inte hemma ännu, men jag vantrivs inte i soffan, så det gör mig inte så mycket. 
 
De senaste dagarna har varit fyllda med många känslor. Har varit med och provat på vad jag tror kommer bli min framtid - och jag älskade det. Varje liten stund kändes SÅ rätt. Kom hem sent på natten, och sov länge dagen efter. Det följdes av en fin fika med alla mina hästkompisar. En trevlig kväll.
 
Igår fick jag tyvärr inte det besked som jag hade hoppats och väntat på, men det kunde varit värre. Det är dags för oturen att vända nu. Förhoppningsvis gör den det också, redan om några dagar.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback