15.07.25

2015-07-25 | 20:32:56 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var så länge sedan jag hade den här bloggen öppen för vem som helst att läsa. Kommer faktiskt inte ihåg när jag låste den. Jag var i varje fall inte varken redo eller sugen att dela med mig av mina tankar och känslor som tar plats i den här bloggen, men nu kvittar det faktiskt lite för mig. Om någon skulle läsa då vill säga!
 
Har en väldigt lugn sista halvtimme på jobbet. Inte helt fel efter en lång arbetsdag. Kom hit vid sju idag på morgonen, så det ska bli skönt att komma hem och sparka av mig skorna. Ta en dusch.
 
Det är väldigt upp och ner i livet för tillfället. Har varit så länge också för den delen. Men så får det vara. Ibland behövs det inte en anledning, men då kan det såklart också vara lite kämpigare att hitta ut ur dimman. Saknar mycket. Längtar efter ännu mer. Hittar inte motivationen eller viljan till att uppfylla några av drömmarna, tyvärr. Men jag tänker att det blir bättre längre fram. 
 
Vi hörs en annan dag.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback