2.11.15

2015-11-02 | 19:45:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen. Lugnt liv, men ändå springer dagarna på så fort. Veckorna springer iväg och snart är det juletider igen.  Längtar lika mycket varje år. Bästa tiden. 
Efter jul och nyår startar ett nytt kapitel av mitt liv. Hoppas jag i alla fall. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Jag är rädd för att misslyckas men samtidigt så tror jag att det kommer bli så bra. Tills vidare gör jag det jag har gjort de senaste åren, för att få tiden att gå, och för att överleva. 
 
Tills vi ses igen. Be safe. 

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback