Det känns inte tungt i bröstet nu.

2015-08-20 | 21:29:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Livet känns fint när man halvligger i soffan med min andre hälfts huvud i knät, framför teven, mörkt ute med tända lampor i fönstren, och framför allt - känslan när jag äntligen har hittat vad det är jag vill göra med mitt liv.
 
Jag älskar hösten. Jag älskar känslan i en sval höstdag där solen står på himmelen och allt fylls med miljontals olika orangea färger. Då känns livet så lätt. 
 
Ser fram emot vad hösten har att erbjuda. Vänner, jobb, kärlek, hästar, plugg. Ser fram emot vart livet är på väg.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback