-

2014-03-29 | 22:45:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Jag är arg och ledsen och besviken på samma gång. Jag hade lika gärna kunnat vara någon annan stans. Han märker inte ens om jag går. Allt jag ville ha var en helg när det bara var vi två och vi kunde mysa och umgås. Vad jag fick var en kväll ensam innan biobesök tillsammans och sedan hem och sova för att han lovade att jobba. Sedan fick jag ju trots allt också 1.5 timme innan jag skulle gå på mitt kvällspass. Fick höra att vi skulle mysa in söndagen istället, och kör hit efter jobbet. Han spelar. Jag kommer in och han säger hej och återgår till spelet. Går in i duschen, kommer ut och ser att han börjat ett nytt spel. Lägger mig i sängen och  när jag har varit här i nästan en timme stänger han av och lägger sig hos mig i 2 min innan han går till duschen. Han hinner fråga vad det är innan han går och när jag säger inget och lovar att det inte är något så går han. Sen kommer han igen och märker att nåt är fel men säger ingenting och sedan somnar han. Och nu sitter jag här. Lika jävla värdelös som vanligt och lika jävla ledsen. 

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback