150513

2015-05-13 | 11:04:25 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu var det länge sedan jag skrev någonting här. Jag har dock behövt göra det ett tag, jag har bara inte riktigt vetat vad  jag skulle skriva. Har känt mig vilsen ett tag. Känt mit fruktansvärt ensam, orkeslös och bara disträ. Det har drabbat mitt jobb inom Forever, som har hamnat i skymundan. Vill så gärna fixa det men har haft svårt att få det gjort. Har haft bortförklaringar och skitit i det många gånger. Bara hittat massa ursäkter istället för anledningar. Jag måste bli bättre på att få ur allting ur systemet. Få bort det ur kroppen! Behöver inte skräp som gör att jag går runt och mår kasst och bara tappar energi. Behöver sådant som får mig glad! På bra humör! Sådant som gör att jag orkar med. 

Så nu ska jag försöka ändra mitt tänk. Ändra mitt sätt att vara. Ändra allting! För jag vill lyckas. Jag vill må bra. Jag vill ge Fidde allting han förtjänar och inte bara sitta i soffan och glo. Jag ska fixa det. Jag ska!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback