25 December 2009

2009-12-26 | 01:31:32 | Permalink | Shoppingbehov
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu sitter jag här och spelar mitt nya The Simsspel. Hehe, jag är något utav en simsnörd. Älskat spelen sen jag började spela ettan. Tycker det är skitkul.

Vilket fall som helst, min jul har varit väldigt bra! Fick det jag önskade mig mest, har varit hos min hästapålle och myst + ridit, umgåtts med familj och släkt, ätit god mat, ja, det har bara varit bra. ÄNTLIGEN fick vi ju en vit jul också, något som jag har längtat efter väldigt länge. Älskar snö och kyla, trots att jag är en fryskyckling.

Nu sitter jag och drömmer om en iPhone 3G. Skulle man inte tacka nej till! Bara att spara ihop till femtusen nu då...


Den vita vill jag ha! :D

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback