"Ah han är hos datanördarna!"

2009-12-17 | 13:11:44 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter just nu på svenska lektionen och har rätt tråkigt eftersom jag har gjort klart alla uppgifter. Roger är inte här heller så jag kan inte fråga vad jag ska göra. Får väl sätta mig med sista delen av idrottsuppsatsen för den ska vara inne innan jullovet. Har inte mycket kvar men ah.

Roger var lite taskig mot mig, Andreas och Julia innan och sa att vi inte kunde sitta i sofforna för att vi inte klarar av det för att vi "pratar för mycket" fastän vi inte pratar mer än vad någon annan gör i klassen. Sjukt orättvist faktiskt. Menmen, det är väl så det är.

Jag ska till stallet sen efter skolan, vet dock inte hur jag ska ta mig dit. Vill inte köra moppe nu när det är så kallt och halt, är sjukt rädd för att ramla. Men jag ska börja jobba med den där uppgiften nu, så kanske jag förhoppningsvis kanske hinner börja på en annan skitsvår datorkunskapuppgift som vi har prov på sen.

Lägger in en gullig bild på mig och andreas som vi tog i speglarna på bion igår. Hehe.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback