Can't read my mind.

2009-12-11 | 08:40:57 | Permalink | Mina åsikter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår vart det ju Nobelmiddagen! Fruktansvärt tråkigt måste jag säga. Förstår inte hur man kan tycka det är kul att titta på när människor äter. För det är ju det mesta de gör, sen kommer det ju lite "föreställningar" i kortare former men även det tycker jag är supertråkigt. Dock menar jag inte att alla ska tycka såhär, men jag förstår verkligen inte hur man kan tycka det är intressant.

Och förresten, för någon dag sedan såg jag en gigantisk bil som stod påslagen utanför apoteket, och den stod där minst en kvart. Ännu en sak jag inte förstår är när folk vet om att miljön är som den är, och ändå totalskiter i det. Får inte folk lite dåligt samvete för det? Inte ens lite? Jag mår illa när jag läser om isbjörnar som måste äta upp sina ungar för att överleva, jag funderar liksom på hur jag kan vara mer miljövänlig. Men så kan man ju knappast tänka när man står med bilden påslagen som spyr ut äcklig avgas helt stillastående i en kvart. Vafan är det för nåt?!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback