Christmas's all around me.

2009-12-23 | 21:18:36 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter och spelar sims, har gjort det hela dagen. Vaknade vid tio över tre idag, hehe. Märks att det är lov... Har inte skrivit på några dagar nu för jag har haft Bobälski här hemma hos mig, så har umgåtts med honom istället.

Imorgon är det julafton! Jag handlade klart alla mina julklappar förra veckan, så jag har sluppit tänka på det. Vi åker till mormor och morfar runt elva imorrn, sen åker vi till farmor och farfar vid fem ungefär. Det blir nog en bra dag! Sen på fredag så kommer hela släkten hit och äter lutfisk/biffar, jag ska rida också, och ska rida alla dagar fram till måndag sen också. På tisdag åker jag till Bob för att fira nyår hos honom :* Så jag vet inte hur mycket jag kommer skriva den närmsta veckan, vi får se.

Ha det gött!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback