Come to believe that I better not leave before I get my chance to ride.

2009-12-14 | 10:50:51 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har inte alls varit speciellt aktiv här i helgen, men det har varit så otroligt mycket att göra. Helt sjukt! Stallet både lördag och söndag, och själva showen blev riktigt bra trots att allt inte gick riktigt som det skulle. Nu är i alla fall allt det över och jag längtar efter att få rida min prins som jag tyvärr inte kunnat göra nu på några veckor ):

Jag ska till skolan lite senare, börjar kvart över tolv idag och har matte. Vi får se hur det går och vad vi ska göra, vi började på nytt förra veckan vilket är riktigt korkat eftersom i alla fall jag inte lär komma ihåg så mycket när vi börjar efter lovet nu. Jag måste dessutom plugga på ett helt annat kapitel i boken eftersom jag fick IG på en del av det senaste provet.

Köpte förresten fotopapper i lördags så nu sitter det massor av bilder uppe på min vägg, och mer ska det bli. Hehe.


Bild från stallet i somras, fy vad härligt det var då!

Kommentarer
Postat av: Betty

Är det jag? hahaha känner knappt igen mig! VI ÄR GRYMMA PÅ VÅRA LUCIASHOWER!!!!!:) Plus att i dag ska vi hoppelihoppa see yaa sen kram på dig Bettan!

2009-12-15 @ 10:52:47

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback