Det finns en stjärna man kan ta ner.

2009-12-07 | 20:38:38 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag suttit med bloggen i flera timmar och äntligen börjar den bli klar! Profilbilden ska inte ligga där den ligger nu, men jag vet inte hur jag ska fixa det. Har bett om hjälp, så får vi se när jag får den.

Vad tycker ni? Blev det fint? Kommentera det här i inlägget :)

Jag sitter i varje fall och lyssnar på Thåström och funderar på att ta med datorn ner till TVn och mamma. Måste jobba lite med skolarbeten, lättare att göra det vid TVn. Har massor av saker jag ska lämna in innan jul, lika bra att börja med dem. Ska bla. göra fyra julkort. Haha, har ingen som helst inspiration till det, men jag får la hitta någon.

Nej nu ska jag stänga av musiken och gå ner till mamma. Fick förresten reda på mitt resultat på matteproven jag gjorde för tre och en vecka sedan innan idag, VG! Blev helt chockad.


Kommentarer
Postat av: julia

skitfint!

2009-12-09 @ 10:31:01
Postat av: Svar till Julia.

Fina kommentarer du gjorde ;)

2009-12-09 @ 10:40:45

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback