No, I can't dance.

2009-12-27 | 22:27:06 | Permalink |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag precis kommit hem från min moster. Eller ja, nu har jag väl varit hemma någon timme. Hehe. Åkte i alla fall dit igårkväll och myste med kusin och moster till Polarexpressen. Sen idag har några släktingar kommit dit för att fira mosters födelsedag som är imorgon. Hon fyller 35, Grattis! <3 Så åkte hem med mamma och pappa nu ikväll.

Har beställt lite grejer från Oriflame och har inte en aning om vad jag ska göra nu ikväll. Jag känner inte för att spela, vill egentligen bara göra inget speciellt. Inget bra på TV ikväll heller. MM. KUL.

Får hitta på nåt att göra nu, hörs!


Kan inte annat än älska mina kaniner <3 (Tuffs på bilden) De liknar sin pappa mer och mer i kroppen och pälsen. Nu är de ju inte fluffiga på ryggen och rumpan längre. Lika söta fortfarande dock. Har funderat på att fixa en kaninuppfödning eller i alla fall para Doris eller nåt om något år i alla fall. Skulle vara kul! Min mamma vill inte att jag köper mer kaniner, men jag ska nog allt se till att jag kan köpa några till. Vill ha några flerfärgade, svart- eller brunprickiga!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback