Every day's an adventure.

2009-12-26 | 02:48:31 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gav nyss mina söta kaniner varsin tuss med halm, de började äta direkt, ungefär som om de inte fått mat på tusen dagar (de har mat hela tiden, oroa er inte). Hahaha så jättegulligt ut :* Så nu sitter de och gräver med huvudena och tuggar nästan frenetiskt. Haha.

Imorgon åker jag till stallet och rider igen, mysigt! Senare på kvällen tar jag mig till min moster och övernattar där, troligen. Kan hända att jag åker hem med mamma och pappa på natten (de ska på pubben imorrn). Vï får se lite hur det blir.

Pussnatt!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback