Goder morgon.

2009-12-10 | 08:22:56 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag precis kommit till skolan och lektionen har egentligen börjat, men Jessica står och bläddrar i något så vi gör ingenting än så länge. Tror att folk ska redovisa idag också, så vettefan vad vi ska göra egentligen. Måste arbeta med svenskan, men det lär jag nog inte få tid till idag.

Fick panik på mobilen idag på morgonen, alarmet ringer aldrig på morgonen så jag vaknar ju inte! Tur att mamma väckte mig idag, annars hade jag försovit mig big time. Det är massa problem med mobilen och jag har ju bara haft den i en månad, så jag ska prata med pappa om att försöka få pengarna tillbaka på garanti eller lämna in den på lagning och hoppas att den blir bättre. Nu har jag min pappas gamla mobil, trivs rätt bra med den faktiskt.

Men nu har Jessica börjat snacka om en ny uppgift, så nu ska jag sluta blogga för stunden.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback