I've got time, but I can't waste.

2009-12-09 | 19:04:06 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom nyss hem från Isa, sjukt kul dag har jag haft! Du är så söt, gullet <3 Hahahaha, så skulle vi hoppa, så springer vi mot hindret, så springer Micra åt sidan, hela sadeln vrider sig och jag åker av xD Hahaha, så sjukt kul! Jag lyckades på något sätt vrida mig i luften också, som en katt så jag landade på helt fel sida. Fattar inte hur jag lyckas ibland!

Nu sitter jag i alla fall i datorrummet med ninsarna som tuggar på hö och sötar sig. Dom trivs faktiskt bra isär, verkar det som. Jag hoppas på det i alla fall, för det skulle vara tråkigt om någon av dem skulle bli deprimerade nu :Men det har jag svårt att tro att det skulle hända.

Försökte lägga upp Lisebergsbilderna innan, men Internet i skolan segade skitmycket, så gör det sen eller imorrn istället. Orkar inte hämta hårddisken nu x) Haha.

Men vi hörs kanske senare, pussen!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback