Jag talar ett språk jag inte kan.

2009-12-09 | 09:58:32 | Permalink | Musiken
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår var helt underbart! Hur bra som helst, förrutom en gubbe som verkligen hade bestämt sig för att vara på mig och Nellisarna hela jävla tiden. Men annars var det verkligen awesome! Somnade gött med tinitus i öronen igår. Trött som fan var jag. Är lika trött idag.

Ska hem till Isafis sen efter skolan, mysigt! Tror vi skulle rida? x) Haha.

Har lovat att lägga upp lite bilder från Jul på Liseberg så jag gör det på den andra bloggen. Pussen.

Fina, fina Lasse!

Kommentarer
Postat av: julia

helt sjukt bra! älskar honom

2009-12-09 @ 10:01:24
Postat av: Malin

sv: haha great(Y)

2009-12-09 @ 14:27:33
URL: http://mawliiiin.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback