Är vi verkligen så lättpåverkade?

2010-04-16 | 15:57:53 | Permalink | Mina åsikter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alltså, vissa saker på första sidan, vissa folk som ligger på första sidan här på blogg.se förstår jag mig verkligen inte på. Gick in på några bloggar, och läst några inlägg som kommit upp på framsidan nu under dagen, och alltså. Är vi verkligen så korkade att vi vill läsa om sådanna saker?
Och ett inlägg som handlade om Paranormal Activity - den kom ju ut för ett ungefär ett halvår sen! Hur kan det vara ok att skriva om det NU och bli uppmärksammad? En tjejs blogg jag hittade, enligt mig skittråkig design och absolut inget speciellt, ändå långt upp på en av listorna på första sidan och jag förstår inte hur. Jag finner inte innehållet i bloggar på framsidan är speciellt intressant oftast heller.

Är jag så utstickande? På riktigt? Eller gör alla bara som alla andra, och folk får besökare och uppmärksamhet genom det? Nu vill jag inte låta avundsjuk eller liknande, jag förstår bara inte hur vissa människor kan vara så intressanta, när jag finner dem så fruktansvärt ointressanta.

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback