Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar.

2010-04-30 | 13:13:45 | Permalink | Mina åsikter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naturkunskap nu. Och jag funderar på en grej, vem var det som införde dagens outfit-bilderna egentligen? För nästintill alla bloggar gör dem, och jag förstår inte grejen med det. Visst, man vill visa upp vad man har på sig, men so what? Finns det fula och bra sätt att ta outfitbilder?

Ibland kan jag känna lusten att visa vad jag har på mig, men nej för guds skull tänker jag varje gång. Jag kan inte vara så orginell. Och det är ju synd, tycker man.


Kenza är nog den som tar flest bilder på sin outfit.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback