Kycklingen i reklamen på kanal5 är verkligen skitsöt.

2010-04-05 | 22:14:20 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter hemma i fåtöljen nu med plugg och mobil och kollar på Boston Tea Party. Måste hämta min laddningssladd till datorn snart. Inte mycket batteri kvar.

Min påskhelg har bestått av godis, godis, godis, godis och älsklingen. Det är ungefär så jag har tillbringat min helg. Fettovarning, men så värt. Och imorgon ska jag skriva idrottsprov, tror jag. Måste kolla upp det där alltså, för det kommer gå skit. Men. Det är så det är!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback