Nyfärgad.

2010-04-28 | 19:27:27 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är håret mörkt igen! Har dock inte kollat hur det blev ännu, det är fortfarande blött och då visas inte resultatet riktigt ändå. Det blir nog första riktiga titten imorgon.

Sitter i alla fall här i soffan nu i jeans och pyjamaskjorta, haha. Kan nog inte direkt påstå att det är speciellt fint och jag är ingen precis modeguru. Har påtal om mode försökt komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Jag har problem med skor, det är ju inte varmt ute, men inte kallt heller. Och jag har inga mittimellanskor. Hade helst av allt velat haft pengar så jag kunde shoppat de där ringarna och några skor som passar våren. Mene... Jag får vänta och stå ut. Får lära mig att se det fina i det jag har istället!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback