Old habbits.

2010-04-16 | 22:41:23 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Håller på att frysa ihjäl snart tror jag. Har ingen känsel i mina tår och de börjar göra ont :( Inte kul. Men, jag överlever nog. Förhoppningsvis.

Ikväll ska jag sova hyffsat tidigt, ska upp till ULK III kurs imorrn, sista! Så imorgon ska jag packa, och sen åka och sova över en natt med härliga människor. Senare troligen iväg till Karin och rida för Helena. Hoppas på det i alla fall. Vill verkligen att det här ska fungera, så vi hoppas ju på det bästa. Som det sett ut de senaste veckorna har man ju ingen aning, dock.

Men, nu måste jag nog snart börja skriva på teorikursen.
Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback