Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still.

2010-04-30 | 10:50:27 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag kollat på Bella&Tyra show och har verkligen inte gjort det jag skulle. Dvs en naturkunskapsuppgift. Det är illa utav mig... Får skämmas lite idag då. För min lathet.

Jag sitter i alla fall här och hungrar ihjäl, önskar att skolorna hade små (eller vadå små, stora lär nog behövas) fruktfat för att vi elever som blir hungriga en gång i kvarten ska kunna äta lite nyttig och mumsig frukt. En banan eller äpple eller något. Apelsiner hade varit trevligt. Kanske ska lägga det som förslag?

Idag regnar det, har varit mörkt och mulet hela morgonen och nu har det börjat regna rejält. Jag längtar till sommaren och saknar dess varma och härliga sommardagar och nätter.

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback