You make me happy.

2010-04-29 | 21:19:05 | Permalink | Hästar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom nyss hem från stallet, en hel del att göra! Men nu är det första fixat till tävlingarna i helgen i alla fall. Fastän det var mycket att göra och det tog tid. Men det är alltid lika trevligt med stalletvännerna. Ni är de bästa! <3

Imorgon blir det återigen stallet, direkt efter hemkomsten från skolan ska jag köra upp dit och fixa och dona ännu mer till tävlingen och sedan efter det åker jag direkt till hästen och rider. Förhoppningsvis. Det blir nog en fartfylld och rolig dag, hoppas jag på i alla fall. Tycker om att ha en del att göra, bara jag slipper stressa ihjäl mig.

Sen hela helgen kommer jag vara upptagen med tävlingar, så kommer inte uppdatera bloggen någonting troligen. Ska både hjälpa till och tävla själv, så jag kommer ha fullt upp hela dagarna. Hoppas det blir bra i alla fall! För vi har verkligen kämpat för det här.

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback