19 augusti

2010-08-19 | 07:18:58 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon - i köööör!

Ja, eh. Sitter i uterummet och lyssnar på Mix Megapol och väntar på att tiden ska gå och jag ska åka till skolan. Inte precis så jag längtar, men ja. Uttråkad. Kommer troligen vara sådär lagom trött när jag kommer hem ikväll. För vi ska ju till Lund! Vet inte riktigt hur jag känner för detta, men man lever bara en gång i livet (dessutom har vår skola satt upp en ny frånvarogrej, tre kryss och sen inget bidrag - sucks!).

Förresten, jag har inte lagt in några bilder på datorn, vilket gör att jag inte precis har något att lägga upp på bloggen, hehehe... Och förresten igen, leka med Andreas på fredag! Sova över och spela Djursjukhuset hela natten! Busigt av oss.

Men jag kan ju lägga upp en låt så ni har något att lyssna på medan jag är borta.
Peace!

Coldplay - Strawberry Swing


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback