27 augusti

2010-08-27 | 08:05:36 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God morgon!

Sitter i skolan, nyss hitkommen och väntar på vänner + lektion som ska börja vid kvart över. Foto A för första gången idag. Så får vi se hur det går! Ska bli roligt. Är också den enda lektionen idag, så åker jag hem vid kvart i tolv sedan. Tåget går kvart över ett från Alvesta. Så jag har inte överdrivet mycket tid på mig. Jag klarar mig nog dock.

Glömde förresten berätta att jag var på Moheda marknad förra helgen, så jag hade massa gott marknadsgodis hemma. Dock tog det slut rätt fort. Men så är det Alvesta marknad i helgen och mina föräldrar har lovat att köpa hem lite åt mig. Det är nog det godaste godiset som finns. Fast det är nog bara för att man äter det så sällan.

Peace.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback