Allting klart inför imorgon.

2010-08-26 | 22:08:27 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag packat, plockat i ordning på mitt rum och duschat. Har plockat ihop kläderna och skorna jag ska ha imorgon också. Är redo för Götlaborg, vars jag åker till imorgon! Egentligen var det tänkt att Robert skulle komma hit i helgen, men så krabbade det ihop sig lite och nu är det så att jag åker till honom istället. Det gör inte mig någonting egentligen, älskar Göteborg, älskar min pojkvän också, så det är lugnt.

Nähä, nu ska jag nog snart gå och lägga mig och titta på film.
Natti! Peace.

En perfekt duett med underbaraste In Flames och Timo Räisänen(tror det ska stavas så).


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha det riktigt underbart i Göteborg och hälsa Bob så bra. Njut av helgen!!! Kram och Puss

2010-08-26 @ 22:18:10
Postat av: Robert

Märk att hon kallade mig Robert för omväxlings skull! :D

2010-08-26 @ 22:20:18

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback