Det är att leka med eld när du drar upp det här igen, för du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen.

2010-08-30 | 13:21:30 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Håller på att lägga in bilderna från helgen nu. Tror faktiskt de blev riktigt grymma! Tänkte i alla fall lägga upp en eller två utav dem, bara för att visa hur cool jag är. Naa, nu skojade jag allt till det litegranna. Är i alla fall hemma, åkte hem tidigare och sket i idrotten. Det ska man inte, men jag kände för det idag!

Idag är verkligen en sån där dag när jag inte har något att skriva om egentligen. Vill göra om bloggen med ny header osv. eftersom den inte syns i Explorer (jag vet inte vad felet är, det gör mig galen!) och ändra allting. Vill ha så många idéer men har inga alls egentligen. Hoppas bara på att min header som min duktiga vän Emma ska göra blir klar snart.

Vackra, underbara, helt fantastiska Göteborg!


Kommentarer
Postat av: ronja

fixade det sig? :)

2010-08-30 @ 16:19:42
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback