Don't ever bring yourself down.

2010-08-23 | 16:54:15 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hemkommen och framför TVen som visar Top Model. Har feting mensvärk, gör fruktansvärt ont. Ska nog söka på vad man ska göra för att slippa den. Höhöhö.

Annars då, absolut ingenting faktiskt. Fick hem mitt paket från H&M med lite av de kläder och skor jag beställt. Blev väldigt nöjd faktiskt :) Kunde inte hitta några problem med sakerna sådär på rak arm. Vi får väl se när jag har på mig dem. Kanske hittar något då.

Tänkte visa lite skor jag har här hemma också. Kanske kan vara roligt att se! :)

Peace.


Kommentarer
Postat av: Malm

Älska låten! <3

Mensvärk suger, ät choklad! :*

2010-08-23 @ 17:33:27

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback