Nya kläder - nya tider.

2010-08-18 | 21:22:42 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag beställde jag hem lite kläder från H&M som jag letade upp i katalogen för några veckor sedan. Fick ihop lite pengar nu på födelsedagen, så jag passar på att beställa lite kläder. Resten sparas så jag kan bygga på min förmögenhet ;)

Kom precis hem ifrån stallet. Cyklade faktiskt upp idag! Jag höll på att dö på vägen upp, då det endast är uppförsbackar och någon liten raksträcka, typ. Men nu på hemvägen gick det lättare. Haha! Fast jag har en hemsk kondition, vilket är en del av anledningen till att jag valde att cykla upp. Vill få bättre kondition och gå ner lite i vikt - må bättre. Får vi se hur länge det här håller i sig dock...

Imorgonbitti ska jag åka till Lund över dagen med min skola. Vi får väl se hur roligt det blir, men man ska aldrig säga aldrig.

Peace.


Slänger in en bra låt, ni som inte redan hört den borde verkligen lyssna! Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie.

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

det är fan bra här! jo, lite fuskigt blev det nog. varför inga sovmorgnar för dig ? :/ matte b & allt det eller?

2010-08-18 @ 21:31:27
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

jo ioförsig!

2010-08-18 @ 21:38:44
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback