Och alla drömmer om fåglar även du även jag.

2010-08-30 | 22:34:57 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har lagt in en tillfällig header, då jag förmodligen ska ha en annan (har ju snackat om att en vän ska måla en till mig). Men jag gillar den som kom upp nu, passar liksom in i temat jag ska försöka få fram på bloggen.

Annars hade jag tänkt att lägga mig snart. Ska i alla fall inte blogga mer ikväll. Så god natt.
Peace!

Passande bild, hehehehehe.


Kommentarer
Postat av: josefine

Dagens blogg är avgjord. Tre vinnare drogs. Är du en av dom? Kolla in :)



Allt bra annars denna tisdag? :) Har du fint väder?

2010-08-31 @ 08:25:09
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

åh din är ju speciell om något! riktigt udda och najs! ;D gillar bilden på månen också, hurfan kunde du få den så snygg?

2010-08-31 @ 09:41:55
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback