Once you know you can never go back.

2010-08-19 | 18:23:47 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom hem för bara en lite stund sedan. Det här har verkligen varit en helt fantastiskt onödig dag! Vi åkte buss i tre timmar dit för att sedan gå på fotoutställningen i tio minuter, åkte hem efter tre timmar, och även då tog bussresan tre timmar. Det blev en del buss idag, och det är sjukligt tråkigt!

På hemresan blev Andreas akut kissinödig, väckte mig så jag insåg att jag vart detsamma, så när bussen stannade efter en stund sprang vi rakt ut i skogen och satte oss på bästa första ställe, haha!

Jag vill verkligen börja på en ny design! Men jag har så dålig fantasi, buhu...

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback