Sista dagen att rösta på Rockbjörnen var igår, har du röstat?

2010-08-26 | 13:24:31 | Permalink | Musiken
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Glömde du rösta på Rockbjörnen i år? Eller brukar du inte göra det? Jag röstade, som jag försöker göra varje år! I år föll mina röster bland annat på - Årets livegrupp: In Flames, årets utländska låt: Alejandro - Lady Gaga, årets manliga liveartist: Lars Winnerbäck, årets festival: Metal town.

Hårdrockshjärta som jag har, föll mina röster, som alltid, på In Flames och Metal Town. Alltid älskat In Flames, och årets Metal Town var verkligen en härlig festival! Även då det bara är två dagar är det två dagar fyllda med bra musik, härliga människor och dundrande feeling :)

Jag hoppas att de underbara Göteborgsgubbarna får hem en björn även i år. Anders tal slår väl allt, eller?

I och för sig från Grammisgalan, men det är ju jäkligt kul ändå ;)


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

haha, :D ajdå :( hur fan lyckas du? :D jag mår bra ;D

2010-08-26 @ 13:28:04
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback