So let me slip away, so let me slip against the current, so let me slip away.

2010-08-29 | 22:38:24 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hemma från en underbart fin helg med personen som är mest. Det är där jag hör hemma, det är där jag trivs, mår som bäst. Inte här. Här stänger jag in mig själv, bort från allt och alla. Vill inte vara här. Klarar inte av att vara här. Det är inte konstigt att jag hela tiden är på så dåligt humör, när jag inte klarar av att tänka. Vill bara härifrån.

Tog i alla fall lite häftiga bilder innan ikväll. Till fotoprojektet i skolan. Robert hjälpte mig, bästa <3 Orkar inte lägga in de bilderna, men kan lägga upp en mobilbild.

Peace.

Dålig mobilbild från tåget innan ikväll.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback