Tävlingsdag!

2010-08-22 | 22:00:31 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åh jag har varit så seg nu ikväll! Hade fodringen idag på morgonen, och efter det var det hem att vila någon timme för att sedan åka upp till stallet igen och åka iväg på tävling i Gemla för att heja på vårt ponnylag! Det gick faktiskt bra för oss idag. Absolut ingenting att skämmas över och jag är riktigt glad att vi har sådanna duktiga tjejer som vi faktiskt har!

Kom i alla fall hem runt sextiden, efter en helt galet seg dag av tävlingar. Vi hade verkligen inte behövt åka dit vid tio då det var väldigt segt och dåligt organiserat. Kändes som om tiden stod still ibland. Och törstig blev man. Och hungrig. Och kissig.

Nu ikväll har jag verkligen inte orkat hålla på med någon hemsida. Det får bli någon gång nästa vecka istället. För jag är helt slut och ska dricka vatten och gå och lägga mig ikväll så jag orkar upp till skolan imorgon. Lägger upp tre bilder på våra fina ponnyryttare!

Allihopa var ni strålande duktiga idag! Och grattis Isafisen till din andra plats <3

KOPIERING FÖRBJUDEN!!!!
Om Frida och Isabelle vill ha bilderna, kontakta mig på [email protected].

Linda Andersson - Cider III

 

Isabelle Lundh - Aguino

 

Frida Engborg - Mitra


Kommentarer
Postat av: linda

hahahah vilket skutt mitra tar xd

2010-08-23 @ 15:39:30

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback