Dag 9 - Min häst

2010-12-09 | 22:53:17 | Permalink | Hästar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja just det ja tänker ni. Detta nämnde hon för några dagar sen, och det har ni alldeles rätt i kära vänner. Jag nämnde min hestapålle. Fin är han. Och ledsen alla ohästintresserade, det här blir ett hästinlägg. Händer inte speciellt ofta så klaga icke!

Mårten heter han i alla fall, awesome namn enligt min fattning. Halvblodskorsning på 11 fyllda år. 162cm hög, skäck. Härlig individ det där, väldigt mysig och trevlig. Supersnäll. Gillar att hoppa, gillar att arbeta över huvudtaget. När han förstår vad jag menar. Rätt grov i typen men hjärnan har han! Lättlärd och bara fruktansvärt fantastisk. Världens klippa. Gör mig lycklig på alla sätt och vis. Mysigt är det. Han tar hand om mig.




Mårten och hans riktiga ägare Sandra! Trevlig tjej det där.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback