Dagarna springer förbi.

2010-12-13 | 23:45:02 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nyss hemkommen från mormor och morfar. Har varit där ikväll tillsammans med moster, kusin och broder. Och ja, nu sitter jag här. Efter en kväll med trevligt sällskap, lussefirande och fika. Känner att jag behöve komma ut till dem lite. Behövde krama om mormor och morfar och leka med Nanna. Det är någon sorts frihetskänsla ute hos dem. Som om tiden bara står still och man kommer ifrån allting. Det är så himla skönt. Får åka ut till dem när jag har lov igen. Älskar att vara där ute och sova tillsammans med Nanna och bara mysa.

Men som sagt, nu sitter jag i alla fall här. Men stressen upp i halsen - igen. Kom hem och påmindes direkt om icke färdiga uppgifter som måste in. Jag får försöka fixa dem så fort som möjligt, men just nu känner jag mig inte speciellt lockad. Jag vet inte hur jag mår imorgon, om jag åker in till skolan eller inte. Men jag behöver det egentligen. Har varit borta så mycket nu. Vilket fall som helst, ska försöka sova alldeles strax. Bara lugna tankarna lite.

Peace out.


Tror icke jag visat denna bild. Så... Here you go!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback