Ikväll ska jag bli full, för kärlekens skull.

2010-12-06 | 09:22:29 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har insett att min bloggning inte kommer förbättras alls sålänge jag har så jäkla fullt upp hela tiden. Jag hinner liksom inte sätta mig vid datorn och skriva ett inlägg. Och det är ju tråkigt. Kan man tycka. Men två veckor kvar till jullov, och då borde jag väl ändå hinna göra en ny design? Ja men det tror jag nog. Kanske tom. kan göra en nu? Vem vet, vem vet?

Lyssnar på Eldkvarn och drömmer mig bort. Trött på att vara sjuk och trött på skolan. Glad med en paus snart. Jajaja!

Rättså mysig solnedgång det var förra veckan i alla fall!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback