Ingen frågar efter Alice.

2010-12-06 | 22:39:16 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mja jag har funderat lite över den här listan. Det är fullt möjligt att jag påbörjar detta! Fast, jag skiter i de dagarna som gått. Lite rebellisk sådär.

Lyssnar på Eldkvarn och funderar på att måla naglarna när jag verkligen borde plugga istället. Men jag orkar inte. Rebellisk igen! Galet.

Red min häst idag, vadå häst tänker ni nu. Men det serni, det ska jag hålla hemligt ett tag till. Busig är vad jag är. Men det jag tänkte säga, jag red min häst och han gick bra idag! Jag gick in med en helt anorlunda inställning och bestämde mig för att rida på ett helt annat sätt, och det resulterade i en helt annan häst! Mycket mer samarbetsvillig må jag säga. Jag tackar för detta.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback