Lonely Friday.

2010-12-17 | 21:58:42 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min kväll blev så mycket bättre för en timme sedan när jag fick ett väldigt roligt sms! Blir helt sprallig när jag tänker på det!

Jag sitter i alla fall i soffan hemma i min ensamhet och kollar på criminal minds. Ska nog åka ut till stallet och ta kort på Mårten imorgon. Jag är så himla fotosugen efter att vi kollade på en dokumentärfilm om Annie Leibovitz på fotokursen idag. Så jag hoppas det är okej väder för att ta lite kort imorgon. Har ju faktiskt inga egentagna bilder på Mårten, inga bra i alla fall.


Mårten och Sandra!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback