Luciamåndag.

2010-12-13 | 11:39:33 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni får ursäkta min hemska uppdatering under helgen, har missat några datum. Får ta igen dem någon annan dag. Jag har i alla fall umgåtts med Bob och sen har det varit en kaotisk helg i stallet. Har inte varit hemma mycket och verkligen inte använt datorn.

Är helt slutkörd och min förkylning verkar inte ge med sig. Tungt att andas och allmänt dålig idag och ja, var inte riktigt redo för en dag i skolan, så jag stannade hemma. Tråkigt nog.

Måste åka upp till Mårten senare och rida. Ska troligen följa med min moster ut till mormor och morfar sedan också, för någon fest blir det nog inte ikväll. Jag var verkligen peppad på den, men ja så kan det gå antar jag! Får se när jag blir frisk igen. Hoppas på snart.

Kollat på Lucia idag också. Rätt mysigt och så!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback