Min lista fram till jul!

2010-12-07 | 07:00:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sådär mina kära små vänner. Här har vi min lista! Fast jag tänker bara göra fram till julafton, för där slutar min chokladkalender! Man följer chokladkalendern. Så är det bara. Snodde några saker från Moa, hope you can forgive me!

Dag 07 – Något jag drivs utav/kämpar för.
Dag 08 – Något att minnas.
Dag 09 – Min häst.
Dag 10 – Mina alla hårfärger.
Dag 11 – Hur är jag?
Dag 12 – Den finaste musiken.
Dag 13 – Bilder ur mitt fotoarkiv.
Dag 14 – Min kärlek.
Dag 15 – Något som gör mig arg på riktigt.
Dag 16 – Jag drömmer om...
Dag 17 – Mina rädslor.
Dag 18 – Ett tips.
Dag 19 – Gamla bilder på mig.
Dag 20 – Ett måste enligt mig.
Dag 21 – Bästa youtube-filmen.
Dag 22 – Mina skor.
Dag 23 – En helt idiotisk sak att veta om.
Dag 24 – Hemligt!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback