God morgon.

2010-12-14 | 12:15:35 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God morgon världen.
Sitter här i soffan hemma idag också. Huvudet värker så jag antar att jag inte borde sitta vid datorn, men jag måste plugga känner jag. Så det blir datorn, fram tills dess att jag måste åka till stallet. Får se om det är någon ridning idag, hoppas det, för jag behöver i vilket fall som helst rida Mårten. Han gick inte igår pga. underlaget i ridhuset.

Nu ska jag i alla fall försöka börja med något arbete.
Peace!


Skitgammal bild! Lite mysig liksom.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback