Bara en stund kvar... Lite i alla fall.

2010-02-12 | 15:39:47 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det bara en stund kvar tills jag ska gå till stationen. Eller, egentligen är det ju ett tag till men jag ska hinna göra det sista och så med. Har gjort större delen av arbetet jag har hållt på med nu hela eftermiddagen. Dock har jag ungefär lika mycket kvar.

Kom på mig själv att längta efter Bobhjärtat. Precis som jag inte skulle träffa honom på jättelänge. Sen kom jag på mig själv en milisekund senare att idiotförklara mig själv eftersom jag sitter och väntar på att komma fram till Göteborg.

Är jag korkad ibland eller vad?

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback