Dålig uppdatering.

2010-02-28 | 22:40:22 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har varit dålig på att uppdatera nu den senaste veckan. Men jag har faktiskt en väldigt bra anledning! Jag har befunnit mig hela dagarna fram till torsdag, tidigt i fredags morse (vid klockan 06.00 för att vara mer precis) åkte jag med stalletgänget upp till Scandinavium och Göteborg Horse Show! Hade det skitbra där och köpte ett par ridbyxor och ett schabrak.

Efter att Horse Show var slut kom Bob och mötte mig och har varit hos honom nu i helgen. Har inte haft mycket tid vid datorn där heller då vi var på spelning hela dagen igår och idag ville jag umgås med honom.

Nu är jag i alla fall hemma och hade med mig Bobs systers synth hem. Varför undrar du kanske? Jag ska lära mig piano minsann! Det trodde du inte.

Har funderat hela helgen nu på lite olika val i livet. Det blir kanske en drastisk förändring, vi får se.

Nu skriver jag i alla fall inte mer för ikväll. Ha en bra måndag imorgon!
Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback