Fettisdagen eller fettisdagen?

2010-02-16 | 11:13:55 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter på idrotten och gör absolut ingenting. Har teori och ska jobba med ett grupparbete men har inte orkat börja och nu känns det lite onödigt eftersom vi slutar om några minuter.

Ska upp till stallet efter skolan, hämta B2 först dock! Såg igår att mina kläder från H&M kommit så ska nog försöka få min moder att hämta dem efter att hon lämnat mig av vid stallet. Blir dressyr och markarbete idag, helt okej antar jag! Beror på vilket humör jag är senare.

Vid kvart över tolv ska jag och Andreas på möte med Djurskyddet Kronoberg. Höhö, får se hur det slutar!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback