He likes to pretend that he's a jojo!

2010-02-03 | 08:32:09 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åh vad trött jag är idag! Ont i magen har jag också... Missade bussen idag på morgonen men drar nog till skolan vid lunch. Ska försöka jobba klart några uppgifter innan jag åker in i alla fall. Har två inlämningar till imorgon och övermorgon, mediaproduktionen och mediakunskapen ska säkert vara klara snart och min blogg (den här) ska vara nästintill klar imorgon också. Har alltså en del att göra...

Ska träna core ikväll också. Med mami!
Men nu tror jag att jag ska satsa på att slumra nån halvtimme och få lite energi. Sen ska jag sätta igång!


Pussen.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback