It's Friday, I'm in love!

2010-02-12 | 13:39:45 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har inte bloggat idag, jag vet ): Men jag har jobbat hela förmiddagen med min wordpressblogg från skolan. Jag använder inte den för privat bruk så jag kommer inte länka den härifrån.

Åkte i alla fall hem vid lucnh, mensvärk som fan... Ligger i soffan med en filt och har precis ätit kryddstarka nudlar. Jobbar med en uppgift i InDesign, jag kan inte programmet så bra, men man får ju prova sig fram. Det är ju nästan en av de bästa inlärningsmetoderna enligt mig!


Vid 17.17 senare idag tar jag tåget mot Göteborg! Ska äntligen få åka till min favoritstad, och äntligen får jag träffa min pojk igen. Har några planer för helgen, bl.a. ska vi se Avatari 3D imorgon! Har längtat efter det hur länge som helst så nu är det härligt att det äntligen blir av! Den sänds ju inte i 3D på alla biografer, och den sänds nog inte så länge till heller. Men nu är det i alla fall bokat och klart. Kommer nog bli skitbra tror jag.

Nåja, åter till skolarbetet.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback