Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad, när alla löften klingar falskt.

2010-02-08 | 13:16:10 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inte den bästa dagen utav dem alla. Inte heller den bästa helgen. Vet inte vad det är med mig? Är jag sjuk? Är jag det inte? Min mage har i vilket fall krånglat och inte velat vara normal hela helgen. Bara ont - mat eller ingen mat i magen. Fruktansvärt jobbigt.

Blir i alla fall plugg hemifrån för min del idag. Ska försöka (en gång för alla) jobba ikapp matten. Så jag slipper den.

Kanske återkommer under dagen med lite tankar om olika saker också. Vi får se.
Och den dåliga bloggningen under helgen är självklart magens fel, sry >:

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback